ترجمه اهنگ Usher به اسم More

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





                                                        Usher_More  

 

 

 

              Watch me as dance under the spotlight  

                  منو ببین که زیر رقص نور ها میرقصم  

          Listen to the people screaming out more and more 

           به جیغ زدن مردم گوش کن که بیشتر و بیشتر میشن

     'Coz I create the feeling that keep 'em coming back, Yeah 

     چون من حسی رو ایجاد کردم که اونا رو به عقب برمیگردونه.اره

              I create the feeling that keep 'em coming back

             من حسی ایجاد کردم که اونا رو به عقب برمیگردونه

                  So captivating when I get it on the floor

    خب این شیفتگی منو میرسونه وقتی من رو زمین بهش میرسم 

                       Know y'all been patiently waiting 

                          میدونم همه صبورانه منتظر منن

                       I know you need me, I can feel it 

                 من میدونم بهم نیاز داری اینو میتونم حس کنم

                             I'm a beast, I'm an animal

                               من یه درنده ام یه حیوونم 

                          I'm that monster in the mirror

                            من همون هیولای توی ایینه ام

               The headliner, finisher, I'm the closer, winner

         تو اغاز مقاله ها. تو پایانش.من خیلی نزدیک ترم.من برنده ام

          Best when under pressure one second's left I show up

   وقتی زیر فشارم بهترینم حتی وقتی لحظه ای از نمایشم باقی مونده

                 If you really want more, scream it out louder   

                        اگه واقعا بیشتر میخوای.بلند فریاد بزن

                     If you're on the floor, bring out the fire

                       اگه روی زمین هستی از اتیش بیرون بیا

                          And light it up, take it up higher 

                              و نورانیش کن.نور رو بالا تر ببر 

                     Gonna push it to the limit, give it more 

                           اونو برای خودت کن.بیشتر بگیرش

                                         CHORUS x2

               Get up both your hands, I'm in the zone, tight

             جفت دستاتو ببر بالا.رها کن..من تو محوطه ام .محکم

              Put 'em in the air, if you want more (and) more 

                     ببرش تو هوا اگه بیشتر و بیشتر میخوایش

                                 Cos I can't wait to feel it  

                    چون من نمیتونم صبر کنم که حسش کنم  

              I go hard, can't stop, But if I stop then just know  

من سخت پیش رفتم.نمیتونم متوقف شم.ولی اگه متوفق شم پس فقط میدونم

                   that imma bring it back, Never quittin' on  

                   که به عقب برش میگردونم و هرگز کم نمیارم 

                                       believin' that 

                                          باورش کن

                         Know y'all been patiently waiting

                           میدونم همه صبورانه منتظر منن

                        I know you need me, I can feel it

                     میدونم بهم نیاز داری اینو میتونم حس کنم

                              I'm a beast, I'm an animal

                                  من یه درنده ام حیوونم

                            I'm that monster in the mirror

                               من همون هیولای تو ایینه ام

                 The headliner, finisher, I'm the closer, winner

               تو اغاز مقاله ها. تو پایانش..من نزدیک ترم من برنده ام

            Best when under pressure one second's left I show up

      وقتی زیر فشارم بهترینم حتی وقتی لحظه ای از نمایشم باقی مونده

                   If you really want more, scream it out louder

                           اگه واقعا بیشتر میخوای.بلند فریاد بزن

                        If you're on the floor, bring out the fire 

                          اگه روی زمین هستی از اتیش بیرون بیا

                             And light it up, take it up higher 

                                   و نورانیش کن.بالا ترش ببر 

                        Gonna push it to the limit, give it more

                              اونو برای خودت کن بیشتر بگیرش

                                            x4 CHORUS 

                                        OhhhhhOhhhhh  

                                             اوووه اوووه

                       Gonna push it to the limit, give it more

                              اونو برای خودت کن بیشتر بگیرش 

                                        لطفا نظر بدید..!!


 


نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت0:04---21 ارديبهشت 1393
Awli bud mel30

erfan
ساعت17:43---4 فروردين 1393
سلام. عالي بود................


mona
ساعت12:08---4 مهر 1392
man asheqe in ahangam mer30

فهیمه
ساعت11:38---14 فروردين 1392
وای عزیزم عالیییییی بود.من عاشق این اهنگم.مرسی

msa
ساعت15:55---6 اسفند 1391
دستت درد نکنه

Lady Glambert
ساعت18:53---25 آبان 1391
وای عزیزم خیلی ممنونپاسخ:قابلتو نداشت!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:ترجمه اهنگ,usher,more, ] [ 10:46 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 541
بازدید کل : 49577
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت